Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

czwartek, 18 lutego 2010

Ważna uwaga

   Trochę przeoczyłem ważną kwestię dotyczącą SportArbs. Mianowicie w większości programów mówiąc, że jakiś plan trwa 150 czy 100 dni mamy na myśli, że przez te 150 czy 100 dni nie możemy wypłacić wkładu początkowego (tzw. no-sale period), ALE po tym okresie dalej zarabiamy z tym, że w każdej chwili możemy wypłacić cały nasz wkład. Inaczej sytuacja ma się w SportArbs, tam po upływie planu tj. 42 dni, nasz wkład nie jest już dalej inwestowany ! Jeżeli chcemy dalej inwestować musimy rozpocząć od nowa plan.

   Druga sprawa to w związku z ostatnimi działaniami GeniusFunds (o których pisałem) i z bardzo szybko rosnącą popularnością tego Hyipa, dodam że rosnącą z poziomu już bardzo wysokiego, postanowiłem wpłacić tam dodatkowe 116.85$. Kwota ta jest również o tyle ważna, że jej wartość nie przekracza 50% mojego obecnego wkładu, co wiąże się z tym, że mój no-sale period się nie wydłuży. Przynajmniej tak powiedziała mi Sophia z supportu GF, taką operację tj. dopłacanie do wkładu bez wydłużenia naszego planu możemy wykonywać raz na tydzień, warunek jest jak już napisałem taki, że kwota, którą dopłacamy nie może stanowić więcej niż 50% naszego obecnego wkładu (czyli jak rozumiem jeśli ktoś ma compounding i mu się ta kwota kumuluje to 50% tej skumulowanej kwoty !).  Statystyki w zakładce "Moje Hyipy" już zaktualizowane.

PS. Od jutra nie ma mnie przez 4 dni, także sorry jeśli nie odpiszę na ewentualny komentarz czy mail.

Pozdrawiam

2 komentarze:

hyipnews.pl - już wkrótce pisze...

Kwota reinwestu nie może przekroczyć POCZĄTKOWEGO wkładu, a zatem compounding nie ma tu nic do rzeczy:-)

Maturzysta pisze...

Jak początkowego jak obecnego ;) ? Pytałem się o to specjalnie na supporcie GF (w razie czego mam nawet screena) i pani Sophia wyraźnie napisała "current investment", a więc raczej jest to aktualny wkład więc compounding ma tu coś do rzeczy ;)
Pozdrawiam

Prześlij komentarz