Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

wtorek, 16 lutego 2010

Garść Newsów

   Witam po dłuższej przerwie, blog nie umarł mimo tego niemal półtoratygodniowego zastoju ;) , ale do rzeczy, dzisiaj znowu bardziej informacyjnie:

   NIESTETY PirexFund padł. Co prawda nie wiązałem z nim wielkich nadziei a na plusie i tak już byłem, to jednak zawsze jakiś niesmak pozostaje nawet o te 25$ wkładu ;) Dlaczego padł ? Do końca nie wiadomo, albo było to zwyczajne Ponzi (chyba najbardziej prawdopodobne), albo ktoś się na Pirex uwziął i cały czas przeprowadzał ataki DDOS, które w końcu doprowadziły do upadku programu, ciężko powiedzieć. W najbliśzym czasie postaram się usunąć Pirexa ze strony MojeHyipy, może nie o tyle usunąć co zrobić oddzielną zakładkę w stylu "Hyipy, które padły"

   Z innych wiadomości (już trochę stara informacja, ale warto o niej napisać) Genius Funds przeznaczył 50 tys. dolarów na pomoc dla Haiti. Jest to informacja sprawdzona przez jednego z użytkowników Hyipforum, a dowód poniżej:


   Takie działanie sprawia, że Genius staje się chyba najbardziej wiarygodną marką na rynku Hyipów, co prowadzi do pozyskania nowych inwestorów. Sam uzbierałem ostatnio z wypłat sumę około 100$ i mocno zastanawiam się czy nie "doinwestować" tej sumy właśnie do tego Hyipa.

PS. Wiem, że nie jest zaktualizowany dział "Moje Hyipy" postaram się to zrobić w najbliższym czasie

Pozdrawiam

0 komentarze:

Prześlij komentarz