Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

czwartek, 18 lutego 2010

Organizacja

 Dzisiaj trochę o tym jak ułatwić sobie życie, jak monitorować nasze Hyipy i jak wprowadzić trochę porządku.

   Na początek polecam przygotować sobie 3 różne arkusze kalkulacyjne, jeden nazwijmy "Podsumowanie", drugi "Wypłaty", a trzeci "Hyipy" (oczywiście, że nazwy mogą być inne to tylko przykłady ;) ). I teraz pokrótce napiszę co w każdym arkuszu znaleźć się powinno:

Arkusz: Podsumowanie

Jest to arkusz w którym będziemy monitorować ogólna sumę naszych pieniędzy w Hyipe. Na tą sumę składać się będzie: depozyt (czyli kwota, która jest inwestowana UWAGA: w przypadku Reinwestowania powyżej 0% ta kwota cały czas się zmienia) + zysk + zysk z poleconych + inne bonusy od Hyipa. Monitorujemy ten stan bardzo prosto tworzymy tabelę, w której w pierwszym wierszu wpisujemy nazwę Hyipa, a w pierwszej kolumnie datę i tak co tydzień/miesiąc (jak kto lubi) sprawdzamy ile nasza suma wynosi i to wpisujemy. Ostatni wiersz proponuję zatytułować "Suma" i podliczać w nim naszą sumę pieniędzy we wszystkich Hyipach. Oczywiście możemy stworzyć również tabelę dla zysku z poleconych, samego zysku itd. 

Arkusz: Wypłaty

To najprostszy arkusz, w którym stworzymy tylko jedną tabelę podobną jak w arkuszu "Podsumowanie". Czyli pierwszy wiersz to nazwa Hyipa, kolumna to data i wpisujemy ile wypłacamy danego dnia. Tyle.

Arkusz: Hyipy

Ten arkusz będzie taką naszą bazą informacji o programie, proponuję dla każdego programu stworzyć nową zakładkę i tytułować ją jego nazwą. Kiedy już to zrobiliśmy robimy tabelę i wpisujemy do niej takie pola:

  • Nazwa
  • Adres URL
  • Plan Inwestycyjny
  • Zysk z Poleconych
  • Reflink
  • Pierwsza Wpłata
  • Data Pierwszej Wpłaty

Oczywiście można dodać do tej listy kolejne punkty i tym samym bardziej szczegółowo opisać danego Hyipa. 

Cały dzisiejszy post to tylko przykład/schemat, warto stworzyć taki arkusz samemu i dostosować do własnych potrzeb. Ja tylko pokazałem jak ja to robię, może ktoś się tym zainspiruje. Dla niektórych dzisiejsza treść może też być czymś oczywistym, ale np. ja na początku miałem kompletny chaos w swoich Hyipach, dlatego uznałem, że warto tą kwestie poruszyć.

Tak na marginesie mimo tego, że u siebie mam te 3 arkusze to i tak równolegle z nimi prowadzę zeszyt (tak staroświecki normalny zeszyt w kratkę), ale to już chyba kwestia upodobań ;)

Pozdrawiam

0 komentarze:

Prześlij komentarz