Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

niedziela, 28 lutego 2010

Przejściowe problemy

   Przez około 2-3 dni stronki Genius'a i Infinitivy nie chciały się pojawić, albo pojawiały się tylko niektórym. Spowodowane to mogło być atakami ddos, ale teraz już wszystko wraca do normy, a użytkownicy dostają wypłaty.

   Wiem, post czysto informacyjny, ale pokazuje jakie "niespodzianki" mogą nam zafundować Hyipy. Niektórzy zaczęli pisać już o "zmowie" na lepsze Hyipy itp. Ja w takich sytuacjach polecam cierpliwie poczekać, nagonka na Hyipa na pewno mu nie pomoże, a czasem może wręcz zaszkodzić. Jak ma paść to i tak padnie, a jak ma przetrwać to znacznie łatwej będzie mu przetrwać bez dodatkowych problemów, które mogą wywoływać sami użytkownicy.

PS. Od następnego podsumowania zmienię trochę system, będzie więcej wykresów, aby lepiej pokazać ile zarobiłem, ile mam w różnych Hyipach itd., do 6tego ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz