Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

sobota, 6 lutego 2010

Podsumowanie Styczeń '10

   Jak co miesiąc tak i w styczniu wypada zrobić kolejne podsumowanie. Na początek jednak kilka uwag, które będą potrzebne po to, aby dobrze odczytać wykres.
  • Wartości jakie tu podaje są równe: wkład początkowy+zysk+zysk z poleconych.
  • Ostatnio dzieją się różne cuda wianki z PirexFund, dopóki sytuacja się nie wyjaśni (a wyjaśnić ma się 15stego) przyjmuje na potrzeby wykresu, że przez te dni od ostatniego podsumowania nic nie zarobiłem.
  • Niestety wkradł mi się jeden błąd do wykresu, mianowicie w SportArbs nie oddają wkładu początkowego, a cały czas liczyłem moją sumę jako wkład początkowy + zysk, dla SportArbs (i dla innych programów gdzie nie oddają wkładu początkowego) teraz liczę sam zysk.

   Zastanawiam się też czy nie liczyć tak dla wszystkich programów jak dla SportArbs czyli samego czystego zysku, ale wykresu już przygotowane, także można następnym razem ;) A teraz główny wykres (kliknij aby powiększyć):

   Sytuacja dla tych Hyipów: AfonB, Infinitiva, PanaMoney jest trochę nieczytelna, wiem ale nie wiedziałem jak to inaczej zrobić, tak aby dobrze wyglądało. Łączna wartość pieniędzy w Hyipach wynosi teraz: 1008,51$. Udało się przebić granicę 1000$ z czego oczywiście się szalenie cieszę ;)

W tym wydaniu cotygodniowych podsumowań przygotowałem jeszcze jedną rzecz, mianowicie arkusz osób poleconych:

   Jak widać najchętniej wybieranym Hyipem jest GeniusFunds co mnie osobiście nie dziwi. Dziwne jest jednak to, że żaden z czytelników nie zdecydował się jeszcze na SportArbs (tzn oczywiście mógł zapisać się do programu nie z mojego reflinku). Wszystkim, którzy zapisali się z moich linków oczywiście dziękuje, mam nadzieję, że inwestycje szybko się zwrócą ;) Następne podsumowanie już za miesiąc.

Pozdrawiam

5 komentarze:

Marek pisze...

Proponowałbym trochę inny podział. Aktywa zgromadzone na rachunkach HYIP-ow, jedna wartość - z wartościami poszczególnych składników. Druga wartość to wartość otrzymana realnie na konta bankowe złotówkowe oraz na koncie LR z bieżącym kursem dolara na dzień raportu.

Dzięki temu byłoby ładnie widoczne ile wynosi dotychczasowy realny zysk a ile przyrost aktywów. Bo aktualnie to ciężko określić ile pieniędzy krąży w twoim systemie HYIPow a ile de facto zarobiłeś.

Maturzysta pisze...

Masz rację, chciałem to ile wpłacam pokazać jako współrzędną od której zaczyna się wykres, jednak dla nowego użytkownika może być to faktycznie niewidoczne, postaram się to usprawnić przy następnym podsumowaniu.

roykovsky pisze...

gratuluję magicznej granicy 1000$! :)

dzięki Twojemu blogowi (na którego trafiłem przypadkowo), zapisałem się na hyipforum i teraz, po przejrzeniu wszystkiego, gotowy jestem zainwestować w hyip ;)
dzięki!

Maturzysta pisze...

@roykovsky - nie ma za co ;) Życzę wysokich dochodów.

roykovsky pisze...

czekamy na nastepna notke! :)

Prześlij komentarz