Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

sobota, 7 listopada 2009

Słowem wstępu.

   Witam, zarówno tych, którzy trafili tu przypadkowo jak i tych, którzy może czytali mojego wcześniejszego bloga. Pierwszy post więc należą się wyjaśnienia po co ten blog jest, co to za blog, itd. Postaram się jak najlepiej odpowiedzieć.

   Co to za blog i po co powstał ?

Jest to blog o tematyce około inwestycyjnej. Co to znaczy ? Już długo szukam sposobu na różnego rodzaju zarabianie czy to w internecie czy tylko poprzez wykorzystanie internetu jak narzędzia. Ostatnio najwięcej czasu poświęcam Hyipom i tematyce z nimi związanej, więc jak się już domyślasz, blog ten będzie poświęcony w większości właśnie nim. Ale to nie znaczy, że tylko nim, chce się podzielić własnymi przemyśleniami i pomysłami.

   Jakieś konkrety ?

Tak, zamierzam na blogu prowadzić rozliczenie mojego portfela. Pokazać w co aktualnie inwestuje, co przynosi zyski, a co straty.

   Co to za tytuł ?

Jest to tytuł, który jak zapewne się domyślasz wskazuje mój wiek. Jestem tegorocznym maturzystom, a tytuł nadałem celowo. Większość blogów prowadzona jest przez studentów lub osoby, które niedawno skończyły studia, tym blogiem chce pokazać, że wcześniej też można działać pomimo tego, że równolegle pasuje zdać maturę i dostać się na dobre studia ;)

   Tak na marginesie, jak zapewne zauważyłeś, skórka bloga niezbyt nawiązuje do tematyki finansowej. Dlatego już na wstępie chciałbym się usprawiedliwić, tym blogiem mam nadzieje przełamać wiele stereotypów. A z moich doświadczeń wynika, że jednym z tych stereotypów jest nawet wygląd bloga, srebrno-białe albo czarne skórki mi się po prostu nie podobają stąd też lekko komiksowy wygląd ;)

Zachęcam do dalszego czytania bloga, komentowania i czekania na następny wpis ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz