Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

sobota, 28 listopada 2009

W co aktualnie inwestuje

   Ostatnio dokonałem małych zmian w zakładce "Zobacz jak mi idzie" żeby całe dane były bardziej czytelne. I tak sobie myślę, że dla przeciętnego Jasia, który wejdzie na tą stronę nazwy tych programów nic mu nie mówią, więc wpadłem na pomysł aby opisać to w co aktualnie inwestuje, no to zaczynamy.

Genius Funds to program, w którym jestem już dosyć długo bodajże ze 100 dni. Jest to chyba obecnie najczęściej polecany Hyip (na równi z Nano), powodem tego jest kilka czynników. Program istnieje już dość długo, więc nie powinien byś piramidą, po drugie zwroty z inwestycji nie są astronomiczne tylko realne i zmienne, uzależnione od aktualnych wyników. O Hyipie nie słyszałem jeszcze złego słowa, z tego powodu w ten program mam zainwestowane 40$ z compoundingiem (reinwestowaniem) 100%. Znaczy kasę, będę mógł wypłacić dopiero na koniec planu inwestycyjnego, tak jest to ryzykowne, ale jestem bardzo entuzjastycznie nastawiony do tego programu, więc uznałem, że warto zaryzykować.

Pirex Fund, kolejny program z tych najwyżej cenionych przez Goldpoll. Miałem na zbyciu 25$ trochę poszperałem o tym programie i nie znalazłem nic złego. Tutaj możliwości compoundingu nawet nie ma więc automatycznie jest to 0%. Z programu odebrałem już pierwszą wypłatę - 15$, kasa przyszła bardzo szybko na konto LR. Nie wiem czy zainwestuje w niego więcej, ale na razie trzyma się dobrze.

   Jak mogliście zauważyć, na koncie mam cały czas zamrożone koło 1800 PLN, niedługo się to zmieni, przypatruje się kilku programom i chociaż okres świąteczny nie jest najlepszy na długoterminowe inwestycje, to te programy już nie jeden taki okres mają za sobą, więc nie powinno być problemów. Z takich kwestii czysto technicznych, jeśli to kogoś interesuje to dane w "Zobacz jak mi idzie" będą aktualizowane każdego 9-tego dnia miesiąca, wkradła się teraz mała sprzeczność w dane dotycząca wypłaty z Hyipu Pirex, bo wygląda to tak jakbym wypłacił więcej niż mógł. To przez aktualizacje danych 9-tego, wszystko się będzie zgadzać po kolejnej aktualizacji.

Pozdrawiam


0 komentarze:

Prześlij komentarz