Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

środa, 2 grudnia 2009

O Liberty Reserve

   Kiedyś napisałem, że napisze jak zakłada się konto LR. Taka niby banalna czynność, a niektórym chyba sprawia problemy ;) (bez urazy). Taki wniosek wysunąłem po tym jak zobaczyłem, że z mojego reflinku do LR zapisało się 10 osób (pisałem o tym wcześniej na innym blogu), swój reflink podałem tylko na tym blogu, a do najpoczytniejszych nie należał. Tak więc, warto chyba przytoczyć jeszcze raz ten temat.

   Najpierw wchodzimy na stronę LibertyReserve.com (podlinkowałem moim reflinkiem, jak się z niego zapiszecie to otrzymacie aż 0,05 $, a ja z czystej ciekawości będę wiedział ile osób na tym opisie skorzystało).Po wejściu klikamy na górze strony w napis "Create Account". Wypełniamy pola tak jak jest pokazane na obrazku:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Po kliknięciu przycisku "agree" pokaże nam się strona, która będzie zawierać: hasło, pin, master key, pytanie pomocnicze i odpowiedź na nie. Te dane najlepiej wydrukować albo gdzieś zapisać, są one bardzo ważne. Teraz pozostaje już tylko wejść na naszą skrzynkę pocztową i zobaczyć jaki mamy numer konta. Możemy się już zalogować. Kilka ważnych rzeczy:

  • Co by się nie działo nie odpowiadaj na maile, w których musisz podać swoje hasło itp., LR nie wysyła takich maili !
  • Nie trzeba mieć 18-lat aby posiadać konto LR, czasem są takie pytania więc piszę od razu.
  • Pieniądze do LR można wpłacić na dwa sposoby, albo poprzez internetowy kantor, albo poprzez wymianę z jakimś użytkownikiem. Np na Hyipforum.pl jest specjalny dział do takich wymian i ten sposób polecam chociaż przy większych sumach warto się zastanowić nad kantorem albo porozdzielać kwoty na mniejsze

Pozdrawiam


0 komentarze:

Prześlij komentarz