Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

piątek, 11 grudnia 2009

Podsumowanie Listopad '09

   Przyszedł czas na podsumowanie tego czego udało mi się dotychczas dokonać. Podsumowania zawsze miały być 9-tego, ale nie było mnie dlatego wypadło dzisiaj. I teraz jeszcze taka prośba, strasznie się męczyłem aby znaleźć jakieś fajne narzędzie online do robienia wykresów, padło w końcu na chartgizmo, ale nie jestem z niego również zadowolony, jeżeli znacie jakąś fajną stronkę tego typu, to będę wdzięczmy jeżeli zostawicie komentarz z adresem w komentarzu.




   Pierwszy wykres pokazuje jak urósł mój majątek zainwestowany w Hyipy, zmiana wyniosła 63,89$. Wiem, że nie jest to duże tempo, ale jeszcze nie zdecydowałem się gdzie zainwestować pieniądze, które mam na koncie. Planuje to zrobić jak najwcześniej, jednak waham się czy nie wpłacić pieniędzy dopiero po świętach.


   Tutaj widzimy wartość mojego portfela. Dochody pochodzą tylko z Hyipów więc nie ma co komentować, tutaj sumy podałem w PLN.

   W razie czego przypominam, że dokładne statystyki są dostępne w zakładce "Zobacz jak mi idzie". Wiem, że dzisiaj może trochę chaotycznie pisałęm, ale wynikło to z mojego poirytowania "wykresowego", chociaż ostatecznie nie wygląda to chyba tak źle, cóż trzeba to będzie dopracować.

Pozdrawiam

0 komentarze:

Prześlij komentarz