Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

czwartek, 24 grudnia 2009

Garśc aktualizacji

   Pod koniec roku wypada napisać co się planuje na rok następny, a może nawet jakieś podsumowanie strzelić. Tego drugiego nie będzie bo jest co miesiąc, ale to pierwsze zaraz opiszę, zaraz bo najpierw takie info: dostałem 15$ za darmo od Genius'a jako prezent za wypełnienie ankiety, jeszcze nie wiem jak to będę rozliczać w podsumowaniach bo wypłacić tego nie mogę, mogę tylko zainwestować.

   A teraz co na następny rok, oczywiście dalej Hyipy, w część z tutaj wymienionych może zainwestuję jeszcze przed nowym rokiem, więc co mam na oku:

 SportArbs - bardzo popularny program na Hyipforum.pl, chyba najprofesjonalniej przygotowana strona jaką widziałem (wielojęzyczna), support też bardzo dobry i również wielojęzyczny. Hyip czerpie zyski z tzw. surebetów.

 GoldNuggetInvest - kolejny Hyip, który również inwestuje w surebety, z tym że ten jest o wiele bardziej popularny za granicą, istnieje już długo, ostatnio zmienił hosting na lepszy, nic tylko inwestować.

 Infinitiva - Hyip, w którego wspólnie zainwestowałem z innymi Hyiperami (mój wkład - 20$) zastanawiam się czy nie zainwestować również samemu, kusi marketingiem i świetną stroną minus to jego póki co krótki czas istnienia.

 NanoMoney - obecnie podobno jeden z najpewniejszych Hyipów, który inwestuje w nanotechnologię. Istnieje już 1394 dni, najwyższe miejsce na GoldPoll'u mnie jednak coś u niego nie przekonuje nie wiem dlaczego po prostu jakoś tak.

 StableInterest - najdłużej żyjący Hyip z tych monitorowanych przez GP i głównie to oraz możliwość compoundingu decyduje o tym, że jestem nim wstępnie zainteresowany

 PanaMoney - typowy forexowy Hyip, który żyje już długo, chociaż ciężko powiedzieć czy to zasługa świetnej reklamy czy faktycznych zysków, jednak biorę go również pod uwagę.

Kolejność nie jest przypadkowa, od najbardziej według mnie ciekawych do tych mniej, o pierwszych dwóch - surebetowych, myślę już teraz, co do reszty poczekam z inwestycją do nowego roku. Oczywiście dalej będę inwestował w GeniusFunds, bo to moim zdaniem obecnie najlepszy Hyip !

Z takich pozytywnych informacji z PirexFund wypłaciłem już równowartość wpłaty więc teraz to już tylko czysty zysk, wszystko to pokażę w podsumowaniu w nowym 2010 roku.

   Korzystając z okazji, pewnie wiele życzeń już słyszeliście więc osobiście pewnie ładniejszych nie wymyślę, więc życzę Wam tylko a może aż - Wesołych Świąt.

0 komentarze:

Prześlij komentarz