Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

poniedziałek, 9 listopada 2009

"Zobacz jak mi idzie"

   Od dzisiaj na górze strony znajdziecie link o świetnym tytule "Zobacz jak mi idzie", gdzie będzie można zobaczyć moje dotychczasowe postępy w walce z Hyipami. I teraz pasuje coś uporządkować, bo cały czas pisze o tych Hyipach, że to w nie inwestuje itp., ale co to właściwie jest ?

   Jak ktoś czytał mojego wcześniejszego bloga to wie, jeżeli nie to w najbliższym czasie się dowie. Zamierzam ponownie opisać pewne rzeczy, ponownie to nie znaczy tak samo, człowiek cały czas się uczy i zmienia zdanie na temat pewnych rzeczy. 

PS. Masz ciekawą stronę o tematyce biznesowej, zarabianiu w internecie itd. i chcesz wymienić się linkami ? Zostaw komentarz pod tym postem.

Pozdrawiam

0 komentarze:

Prześlij komentarz