Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

środa, 6 stycznia 2010

Podsumowanie Grudzień '09

   Witam, to już drugie podsumowanie, podsumowania całorocznego nie będzie bo nie ma sensu go robić. W tym miesiącu za sprawą Marcina z rentier-blog.pl na konto w GeniusFunds przyszło dodatkowe 12$ jako bonus za poleconego (dzięki!). Ale żeby za bardzo nie przedłużać przejdźmy do wykresu (kliknij aby powiększyć):

   Dzień 29.12.09 musiałem dodać z konieczności (wpłata do SportArbs) dlatego nie wygląda ten wykres do końca dobrze, a wartości dla GeniusFunds i PirexFund są przybliżone. Łączna kwota jaką posiadam teraz w Hyipach (razem z wypłatami) wynosi: 589,33$. A moja łączna inwestycja w Hyipy wynosi: 264$. Ostatnio wstawiałem również drugi wykres z moim stanem konta, ale uznałem, że nie warto go zamieszczać bo wszystko co się w nim zmienia widać na wykresie powyżej przy wpłacie pieniędzy do jakiegoś programu.

   W styczniu na pewno zainwestuję kolejną część pieniędzy w jednego do trzech Hyipów. Cały czas się waham jak zmniejszyć ryzyko i pogodzić to z ładnym zarobkiem.

   Po więcej szczegółów dotyczących "moich" aktualnych Hyipów zapraszam do zakładki "Moje Hyipy" (widoczna na górze strony), następne podsumowanie już za miesiąc tj. 6tego Lutego.

Pozdrawiam 

2 komentarze:

Marek pisze...

Jeżeli chcesz zmniejszyć ryzyko to nadwyżki inwestuj tylko w bezpieczne instrumenty - lokaty lub obligację.
Nie będziesz miał dziesiąt% zysku, ale na 100% będziesz miał zysk.
Według moich obliczeń przy 400$ zainwestowanych i 5% zysku miesięcznie co tydzień możesz wyciągać 50zł. Przez 2 tygodnie 100 zł i kupujesz za to obligacje skarbu państwa 10 letnią oprocentowaną na 6,75% w skali roku. Znacznie to mniej, ale to też inny poziom inwestycji.

Maturzysta pisze...

Dzięki Marek, o pewniejszych sposobach myślałem, ale najpierw chce osiągnąć pewien poziom oszczędności poprzez Hyipy (zdecydowanie szybciej ;)), a dopiero potem rozdzielić kapitał. Większa część na lokaty itp., reszta dalej Hyipy.
Pozdrawiam

Prześlij komentarz