Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

piątek, 1 stycznia 2010

Nowe statystyki

   Witam w już nowym 2010 roku ;) Jakoś udało mi się zebrać i pomimo "kontuzji" usprawniłem pewną ważną rzecz na blogu.

   Mianowicie chodzi o moje postępy wcześniej zakładka ta (czyli ten link, który widzisz zaraz nad nazwą bloga) nosiła nazwę: "Zobacz jak mi idzie", teraz jest to tytuł: "Moje Hyipy". Ale oczywiście nie tylko o zmianę nazwy chodzi, uznałem że stary sposób jest nieefektywny, a poza tym szpecił bloga. Co prawda teraz muszę się trochę namęczyć, żeby aktualizować dane, ale raz na miesiąc pogimnastykować się nie jest źle. Oczywiście stara idea podsumowań również zostaje (wykresy, obrazeczki itp). Jeżeli macie jakieś sugestie proszę pisać w komentarzach, postaram się jak najbardziej usprawnić bloga.

Pozdrawiam

4 komentarze:

Unknown pisze...

Nie mogę tutaj znaleźć nigdzie Twojego maila, a mam pytanko. W jaki sposób wpłacasz pieniądze na Geniusa? Wrzuciłbym trochę pieniędzy tam, ale nie wiem, który sposób będzie najszybszy, najtańszy i najbezpieczniejszy.

Możesz dodać opcję komentowania jako nazwa/adres URL?

// Marcin z rentier-blog.pl

Maturzysta pisze...

1)O widzisz nie ma żadnej rubryki kontaktowej, więc pasuje zrobić, mail to mlodywiekiem_at_gmail(kropka)com .

2) Poprzez konto LibertyReserve, najszybciej i najtaniej wymienić pieniądze z kimś z Hyipforum.pl. Jest wiele zaufanych osób chociażby Ivaho (Admin) czy "nesk". Wszystko masz w dziale "Wymiana Walut" na tym forum.

3)Zrobione, dzięki za uwagę.

Marcin pisze...

Skoro już piszemy tutaj: a czy można normalnie przez jakieś konto wpłacać? Nie chciałbym wymieniać z nikim więcej niż kilkadziesiąt złotych, a chcę wpłacić trochę więcej. Wpłaciłbym przez AlertPay, ale tam chyba ściągają aż 20 dolarów opłaty...

Dzięki za wprowadzenie nazwa/URL.

Maturzysta pisze...

Odpisałem na Twój email. Pozdrawiam

Prześlij komentarz