Co to za blog ?

Witam na moim blogu, nie wiem czy trafiłeś tu przypadkiem, czy nie, ale mam nadzieje, że zostaniesz jak najdłużej ;) Blog ten pokazuje moje zmagania w zarabianu pieniędzy za pomocą Hyipów. Staram się wytłumaczyć czym Hyipy są i jak na nich zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym blogu zapraszam TU

piątek, 2 kwietnia 2010

"Czarna zima w świecie Hyipów"

   Ostatnimi czasy na blogu nie pojawiały się nowe newsy, miało to głównie jedną przyczynę - matura coraz bliżej. W dzisiejszym poście spróbuję podsumować to wszystko co działo się ostatnio na rynku Hyipów i jak to się odnosi do mojego portfela.

Co się ostatnimi czasy działo ?

   Sam tytuł posta wskazuje, że nie był to najlepszy okres inwestycyjny, nie pamiętam tak złego okresu. Padły wszystkie programy z Top5 Goldpollu (jest to najbardziej ceniony monitor) ostatnim wielkim "upadniętym" był GeniusFunds i to jego upadek chyba właśnie wprowadził termin "czarnej zimy". Warto na chwilę zatrzymać się przy Geniusie, dlaczego upadł nie jest do końca jasne, podobno nie była to piramida jak inne programy, a po prostu banki w kanadzie, które wytoczyły proces GF. Wiązało się to z tym, że popularność Geniusa rosła i rosła, a ludzie nie widzieli sensu lokowania swoich pieniędzy w bankach, które mają oprocentowanie średnio 5% rocznie, to chyba zrozumiałe. Genius próbował walczyć dalej, niestety nie udało się, obecnie wielu inwestorów jest w trakcie wytaczania procesu GFowi. Naprawdę bardzo mi szkoda tego programu, miał wszystkie zadatki aby trzymać się jeszcze długo, dobić do magicznej granicy 1000 dni.

   Sam upadek Geniusa można powiedzieć, że nie był najgorszy, najgorsze jest to co dzieje się teraz ! Programy padają w zastraszającym tempie. Nowo powstałe, które wyglądają dobrze, posiadają zabezpieczenia, live-chat i inne "bajery" często nie dożywają nawet jednego cyklu inwestycyjnego. Nie pamiętam tak złej sytuacji ! Ciężko powierzyć teraz jakiemuś nowemu Hyipowi pieniądze ponieważ wiąże się to z zbyt dużym ryzykiem, sam admin goldpollu moim zdaniem chyba za bardzo nie wie co robić ze swoją Top5, moim zdaniem jeżeli jakiś program zasłużył teraz na bycie w Top5 to jest to Verifield i PanaMoney, uważam, że resztą po prostu admin załatał dziury. Więcej o czarnej zimie możecie przeczytać w tym wątku.

Co się działo ze SportArbs ?

   Może ktoś zauważył, może nie, że strona SportArbs była jednodniowo offline, ale nie to jest najważniejsze. SportArbs wstrzymało wypłaty do 10 maja ! Oczywiście nie znaczy to, że to koniec, jednak nie podoba mi się ich nowa polityka. Mianowicie jakiś czas temu SportArbs narzekał na to, że inwestorzy nieuczciwie pozyskują poleconych (od których dostają bonus), wtedy SportArbs zagroziło w zasadzie niczym oprócz tego, że jeżeli dalej będzie taka sytuacja to podjęte zostaną poważniejsze kroki. Trochę to dziwne, chociaż sam nie praktykowałem takich sposobów zarabiania, to jeżeli ktoś to robi i przynosi mu to zysk to dlaczego miałby przestać ? Po takim zachowaniu widać, że nie szanuje on SA i nie chce z nimi zarabiać a na nich zarabiać !

Wracając do polityki SA, nowa zakłada, że aby wypłacić jakiekolwiek środki z naszych kont będziemy zmuszeni do zakupu karty debetowej od SportArbs za ok. 120$ ! Moim zdaniem jest to też strategia, która ma ograniczyć liczbę inwestorów w samym programie ponieważ niedługo dobije on do sumy depozytów równej 3 mln $, a jak sami pisali jest to optymalna suma do stawiania surebetów u bukmacherów. Szkoda tylko, że nie pomyśleli o tych inwestorach, którzy mają w SA poniżej 120$ i nie dali im wyboru czy chcą pieniądze wyciągnąć i zakończyć swoją przygodę z SA, czy dołożyć do interesu, aby potem zyskać. Napisałem list do supportu SA, w którym opisałem problem, czekam na odpowiedź.

Jak sytuacja w moim portfelu ?

   Niestety upadek GF bardzo mocno dotknął moją kieszeń. Udało mi się wypłacić do czasu upadku jeszcze około 20$ czyli niedużo biorąc pod uwagę ile tam miałem zainwestowane. Oczywiście zaczynałem w GF od 40$ i większość moich pieniędzy tam ulokowanych pochodziła z pierwszej udanej inwestycji, jednak dopłaciłem do niego również około 100$ biorąc pieniądze z wypłat z innych Hyipów. 

Po upadku GF wszedłem razem z innymi Hyiperami we wspólną inwestycję w TopFinancial, uzbieraliśmy sumę równą 1000$ (mój wkład 72$) więc dzienny procent jest dosyć przyzwoity - 1.8% :) Teraz przymierzam się do wejścia w Verifield, poza nim na celowniku mam jak już wspominałem wcześniej Water Investment, teraz żałuję, że nie wszedłem w niego wcześniej, cóż bywa.

Kilka uwag

   Cały czas dostaję mejle o tym, że ktoś chce zainwestować w jakiegoś Hyipa, ale nie wie jak zainwestować pieniądze, pisałem już o tym kiedyś, powtórzę się i wytłumaczę to jak najlepiej można. Pieniądze można wymienić na 2 sposoby poprzez kantor lub z innym użytkownikiem. Przy kwotach do 5000 pln polecam tą drugą opcję i to ją opiszę. Klikamy tu i tak oto znajdujemy się w dziale wymiany walut Hyipforum.pl w tymże dziale mamy wiele ofert, osobiście na pierwszy raz polecam wymianę z adminem, temat jego jest podklejony na samej górze strony, a imię jego "Ivaho" (mam nadzieję, że się nie obrazi za używanie go publicznie :)) Są też inni użytkownicy wystarczy znaleźć interesującą nas ofertę, sprawdzić czy ten Pan/Pani miała już jakąś transakcję i skontaktować się z nim w celu dogadania reszty. To tyle mam nadzieję, że napisałem to w miarę zrozumiale.

   Dzisiejszy post do chyba najdłuższy wywód na tym blogu, jak wspomniałem wcześniej matura coraz bliżej, więc nie wiem czy będę miał czas wszystko zaktualizować, okażcie trochę wyrozumiałości.

Pozdrawiam i życzę wszystkim "złotej wiosny"



16 komentarze:

Marcin pisze...

Hehe to dobrze, że w końcu nie zainwestowałem w Geniusa. Dla mnie te upadki to dowód, że inwestowanie w HYIP-y to często naprawdę loteria, skoro nawet te największe mogą paść bez zapowiedzi.

Maturzysta pisze...

Hyipy nigdy nie byłe pewnym sposobem na zarobienie pieniędzy, ale zarabiać się na nich zdecydowanie da ! Co do Geniusa, można powiedzieć, że przesłanka była, ktoś na forum zamieszczał już wcześniej link z pozwem dotyczącym GF, ale wszyscy to zbagatelizowali, poza tym zapłacili kilkadziesiąt tysięcy Haiti no to na stówę się nie zwijają (też tak pomyślałem), a tu bach i koniec.

Marcin pisze...

Nie zaprzeczam, że się zarabiać nie da, uważam tylko, że to sposób zarabiania ograniczony dla wąskiej grupy ludzi z dużym opanowaniem, skłonnością do ryzyka i wyczuciem hehe.

Maturzysta pisze...

I tu się jak najbardziej zgodzę, chociaż nie wiem czy jest to wąska grupa, jakby Hyipy były tak popularne jak giełda to wiadomo, że ta grupa inwestorów byłaby szersza. Ostatnio niestety nawet tej grupie, która na tym zarabiała, nic nie idzie ponieważ dalej się ciągnie "czarna zima" ;(

Anonimowy pisze...

Hyip to taka ruletka w świecie finansów, jeżeli grasz z głową - MOŻESZ zarobić, ale nie musisz. Jeśli grasz w ciemno NA PEWNO stracisz.

Anonimowy pisze...

Ogólnie te całe HYIP to zwykłe piramidy finansowe.
Radzę się trzymać od tego jak najdalej :)

Ale to tylko moje zdanie :)

Marek pisze...

ogólnie kolega jeszcze żyje?
brak podsumowania standardowo 6. dnia miesiąca i ogólnie żadnych nowych wpisów.

Maturzysta pisze...

Kolega jeszcze żyje ;) Sorry Panowie, ale jednak matura dla mnie ważniejsza a jestem z tych osób co odkładają wszystko na ostatnią chwilę, resztę sobie dopowiedzcie. Pewnie znalazłbym czas żeby to podsumowanie zrobić, ale po godzinach robienia zadań po prostu mi się nie chce.

Spróbuję to wszystko ogarnąć w okolicach maja/czerwca, obecnie mogę napisać tylko tyle, że wszedłem w jeszcze jeden nowy program wspólnie z innymi: alpha-money. A dla zainteresowanych wcześniej również z innymi wszedłem w TopFinancial, oba póki co żyją i generują ciekawe zyski jako, że inwestycja wspólna to również więcej pieniędzy a co za tym idzie lepsze odsetki. Ależ się rozpisałem ;) Także jeszcze raz sorry, ale póki co nie planuję aktualizować bloga, poczekajcie do maja.

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Powodzenia na maturze :D

Maturzysta pisze...

Dzięki chociaż właśnie jestem świeżo po swojej głównej - matmie rozszerzonej.

vvv pisze...

Matury dobiegają końca, więc może byś coś skrobnął o stanie swojego portfela? ;)

Maturzysta pisze...

Już w tym tygodniu powinienem coś napisać, chce jednak poczekać na sytuacje SportArbs.

Anonimowy pisze...

NO i chyba tak to czarna zima zamroziła tego o to bloga. Większość inwestycji raczej zakończona fiaskiem z tego co wiem (alpha padła i TF także). Sportarbs też się nie odzywa co daje do zrozumienia, że u nich mało się dzieje.
Rozumiem, że to już koniec tego świetnego bloga ??

Młodywiekiem pisze...

Tu autor bloga, chociaż nie ze swojego profilu wierzcie lub nie ale padł mi net i jestem już miesiąc bez sieci i dlatego sie nie odzywam. Chociaż to racja co piszecie większość programów padło, SA może jeszcze nie. Jak tylko wróci net opiszę wszystko dokładnie, stay tuned.

Anonimowy przymiotnik "świetny" (blog) to ironia, po prostu takie wrażenie odniosłem ? :)

Anonimowy pisze...

Nie sorki jeżeli takie wrażenie odniosłeś. Naprawdę uważam, że blog był warty uwagi dlatego także cieszy mnie, że się myliłem co do końca bloga. Bardzo mi pomogłeś kiedyś więc dziękuje (zresztą ponoć sam dałem jeden pomysł na temat)i przepraszam jeżeli zabrzmiało to jak ironia. POZRDAWIAM

vvv pisze...

Jak wygląda obecnie sprawa z Twoimi inwestycjami? Porzuciłeś hyipy czy nadal żyjesz złudzeniem ogromnych zysków w krótkim czasie? ;>

Prześlij komentarz